mandag 3. februar 2014

2 nye gensere ferdig strikket.

Siden forrige innlegg har jeg strikket 2 gensere. Den første jeg strikket var enda en Mariusgenser, siden   Milo gnagde i stykker den  forrige og den ikke lot seg reparere. Denne gangen valgte jeg Alpha fra Trysil garn kjøpt på Europris.




Her er den andre genseren jeg strikket 



Denne her er strikket med en tråd mohair og en tråd babyalpakka. Garnet er fra store alpakka, mens oppskriften fant jeg på Drops.
http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php



                                            Ha en fin uke
                                                 Trine

2 kommentarer:

  1. Så flink du er, Trine! Marius-genseren er så fin - og veldig ålreit i grått! Men du; åssen gikk det med den sommerkjolen du strikka i fjor? Ble den ferdig/fin?

    Klem klem!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig tilbakemelding Inger. Jada kjolen ble både ferdig og fin, trodde jeg hadde lagt ut bilde av den, men så nå at det hadde jeg vist glemt. Skal får lagt ut bilde av den ganske så snart. Klem

    SvarSlett