tirsdag 10. desember 2013

Det nærmer seg jul.

Det er lenge siden forrige innlegg, men jeg har ikke ligget på latsiden av den grunn. Det nærmer seg jul, den beste tiden på året synes jeg og jeg har den siste laget litt julegav.

Blant annet disse "vinuglene"





Tappekrana er diskré under den ene vingen.......






                          Her har jeg strikket en gave til noen som er like glad i å fyre i
                          peisen som meg.
                          Trekk i Marius-mønster til opptenningsbrikettene.






                        Noe må selvfølgelig bli en hemmelighet, det kan jo hende at
                        mottakeren leser bloggen........




                                                             Ha en flott førjulstid!

                                                                   Klem Trine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar