fredag 14. juni 2013

Lurer ikke lenger.....

Til dere som leste forrige innlegg, så da at jeg lurte på om jeg skulle ha et strikketøy også, i tillegg til heklingen.  Jeg slapp å lure så lenge, de ringte nemlig fra garnbutikken og fortalte at garnet jeg hadde bestilt hadde kommet . ( Det hadde jeg glemt et lite øyeblikk).
Da var jeg ikke sen, heiv meg i bilen og fikk hentet garnet.



 
 
Dette er et mohair garn (påfugl) og skal bli til en jakke til min yngste datter. Som regel synes jeg mohairgarn klør, men dette her var mykt og godt. Med tykke pinner går det unna i en fei.
 
 
Ferdig med bakstykket og halve det ene forstykket.  Det skal bli en såkalt Skappel-jakke (blir vist aldri ferdig med den dama der).
Vanskelig å få tatt et ordentlig bilde, men jeg tror sluttresultatet blir veldig bra. :) 
 
 
Ellers går dagene i å vente.........
 
 

                                            Vente på denne skjønne krabaten krabaten her



 
 
Han flytter inn hos oss på mandag og vi er så spente og gleder oss masse.
Etter familieråd og avstemming falt navnet på Milo, flott ikke sant?
 
Så nå er det slutt på å bare " slenge" håndarbeidet fra seg i sofaen, hehe. Er vel ingen ting som er mer spennende enn et garnnøste.
 
Ha en flott helg og måtte bare mandagen komme fort!
 
Klem Trine
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar