lørdag 16. februar 2013

Det går fremover.....

Når man velger å strikke en kjole vet man at man har strikketøy en stund. For det tar litt tid....... Blir ikke bedre når jeg strikket feil og måtte rekke opp litt.  (En feil som sikkert bare jeg kunne se, hehe)
Men det ser ut jeg har litt tid på meg, er ikke akkurat noe "sommerkjolevær" ute i dag.








Siden jeg jobber annen hver lørdag, setter jeg ekstra pris på fri lørdagene mine. Så i dag blir det bare kos med mann og barn (les: ungsom) strikketøy og sport på TV. Kanskje jeg kan overtale min kjære til en liten bytur med kafebesøk, det er lengen siden vi har gjort.

Ha en fin lørdag alle godinger der ute.

Klem Trine

2 kommentarer:

  1. Kjolen blir ferdig leeeenge før det er noe sommerkjolevær!;-) Og jammen er du både tålmodig og flink som har satt i gang med et så stort arbeid! En stor porsjon beundring sendes over herfra!

    Og jammen var det moro med skiskytinga (+skøyter) i helga!

    ha en fin dag! klem :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alltid så koselige og oppmuntrende tilbakemeldinger.
    Ja det har vært en knallhelg for oss som liker sport, nå er det noen få dager med pause før VM på ski begynner. Kan bli like morro det :)

    Klem

    SvarSlett