onsdag 2. januar 2013

Godt nyttår!

Godt nytt år alle sammen, håper alle har hatt en flott juletid.

Selv om jeg strikker mye selv synes jeg det er veldig gøy å få hjemmestrikkede ting selv også. Disse strømpene fikk jeg til jul. Det er min mor som har strikket dem. Fine ikke sant?

 
Jeg er nå så heldig/uheldig å ha bursdag i romjula og når jeg får spørsmål om hva jeg ønsker meg, pleier jeg å svare: Alt jeg ikke fikk til jul:)
 
Problemet er at jeg kan ønske meg masse, men når spørsmålet kommer har jeg som oftes glemt det. Da er det godt med foreldre (les mamma) som snapper opp ting i løpet av året.
 
Så til bursdagen fikk jeg dette flotte skrinet med strikkepinner.
 
 
Her er alt jeg trenger, pinner i alle størrelser som jeg bare skrur på, så har jeg rundpinner i alle størrelser og fasonger. Kjempesmart!
Endelig orden i pinnene!
 
Gleden blir ekstra stor når jeg får noe jeg har glemt at jeg ønsket meg :)
 
God onsdag, klem Trine
 

2 kommentarer:

  1. Du er vel heldig, du!! ;-) Og tenk å ha en sånn klok og snill mamma som strikker til deg (og så fint at ho har så god hukommelse!!)
    Og den kofferten med pinner; noe så smart!!!Mange gode strikkestunder venter i 2013!

    Klem herfra!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alltid så koselige tilbakemeldinger Inger,
    Klem Trine

    SvarSlett