tirsdag 16. april 2013

Nå kan bare sommeren komme.

Ser ut som vi må venta enda litt på sol og varme, men jeg er klar når den kommer.......
Det er også Arne & Carlos kjolen.



 
Kjolen er strikket i garnet Lerke, som er en blanding av ull og bomull. Kjolen er lett og kjempebehagelig å ha på.
 
Mens jeg venter på varmen..... kan jeg alltids bruke den inne.  Det har jeg prøvd og det funket det også.
 
 
Nytt prosjekt er i gang:
 
 
 
 
Dette skal bli en sommergenser i bomull.
Ser for meg late sommer kvelder på verandaen med noe kaldt i glasset.
 Drømme......
 
Måtte velge et lett og kjapt prosjekt for jeg har allerede bestemt hva jeg skal begynne på når denne genseren er ferdig.
 
Da skal jeg hekle dette teppet!
 
 
                          Det blir en utfordring, for jeg har ikke heklet noe særlig før.
                                                    Men jeg får si som Pippi:

                               Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert!

                                           Ønsker deg en flott uke, klem Trine :)

1 kommentar:

  1. Superfin kjole Trine!! Jeg gleder meg til å se den på :) Klem

    SvarSlett