fredag 21. desember 2012

Lykke.....

 
Pia sin Skappel genser er ferdig!
Denne tok litt lenger tid å strikke enn de andre, mulig jeg begynner å bli litt lei, hehe. Men det er litt annet å finne på om dagen også, nå som det nærmer seg jul.
 
 
 
 
Men nå er alt på stell, huset er vasket og pyntet og gavene er kjøpt inn.
 
Og selvfølgelig nytt strikketøy er kjøpt inn.
 
I hele høst når jeg har sittet og strikket disse Skappelgenserene ( følte jeg har strikket en hel haug, men det var bare fire) har min kjære spurt: Når skal du strikke til meg da?
Så nå tenkte jeg det var han sin tur.
 
Lykke for meg er å komme hjem fra garnbutikken med nytt strikketøy og jeg kan ikke komme fort nok i gang!
 
 
Holder meg til Skappel oppskrifter fremdeles, dette skal bli en "kjærestegenser". Flott navn ikke sant?
 
Ønsker alle lesere av bloggen min en riktig god jul
 
Juleklem Trine
 
 

1 kommentar:

  1. Du har vel et hjerte av godhet, du Trine! <3 Ha en riktig god helg og GOD JUL!! klem!

    SvarSlett