søndag 4. november 2012

Gamle oppskrifter med ny vri.

 
Jeg er i gang med et nytt prosjekt. Ut i fra bilde er det ikke lett å se hva dette skal bli, men jeg kan røpe at det skal bli en Marius genser.
Disse "gamle" mønstrene kommer fra tid til annen tilbake, men gjerne med en ny vri. Denne skal bli strikket med rundfelling.

Jeg er veldig glad i rundfelling, for det første er det lite montering og for det andre synes jeg det er mer behagelig å ha på.
Også denne gang har jeg valgt å strikke i alpakkagarn, men med noe tynnere garn. Skal si det var forandring å hoppe å hoppe fra pinne 8 til 3,5.

Jeg skal legge ut flere bilder etter som genseren tar form.

Ha en fin søndag, selv skal jeg en tur på James Clark for å se fotball ( min  andre store lidenskap)

Klem Trine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar