onsdag 10. oktober 2012

Endelig i gang!

Jeg har lenge gått og tenkt på å få min egen blogg og nå er jeg endelig i gang.
Som det bloggnavnet tilsier er jeg veldig glad i og strikke og vil bruke denne bloggen til å fortelle om mine prosjekter. Både nye som gamle.


Jeg har også, som mange andre blitt hekta på "Skappelgenseren". Den jeg strikket til meg selv, valgte jeg å strikke litt kortere.  Det var en utfordring å få tak i garn, da den fargen jeg ville ha var utsolgt. Valgte defor et annet garn som heter Hexa, en annen type alpakkagarn og ble kjempefornøyd. En god og varm genser jeg har blitt glad i.

Genseren går fort å strikke og godt er det, for det er mange som ønsker seg slik genser.






Skappel.genser



Klem Trine

2 kommentarer:

  1. Hei Trine
    Det var jaggu meg på tide at du laget blogg, så du får vist frem alt det fine du lager :) Gratulere så mye - Legger deg til i bloggrullen min, så du blir litt mer synlig!! Beppe

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for all hjelp i dag, ble jo så bra, klem

      Slett